Hoe meld je je aan als klant bij FreshZZP?
Klant worden bij FreshZZP, er zijn slechts 3 simpele stappen nodig. Hierna ben je niet alleen ontzorgd van je administratie, maar je maakt ook deel uit van onze community! Binnen onze ZZP community delen ZZP ers hun kennis en ervaring en werken zij ook samen met elkaar. Hieronder beschrijven we hoe het aanmeldproces werkt bij FreshZZP. Een goed begin is het halve werk! Hoe beter alle informatie vanaf de eerste dag goed verwerkt is, hoe beter wij onze dienst kunnen verlenen aan jou.
Hieronder leggen we je uit, welke 3 eenvoudige stappen je moet nemen om klant te worden bij FreshZZP zodat we jou volledig kunnen ontzorgen.
1. Klant bij FreshZZP: Kies het juiste pakket
FreshZZP biedt meerdere pakketten aan.
Alle pakketten hebben vaste prijzen en er komen geen extra kosten bij.
Wil je je aanmelden? Maak dan de juiste keuze die aansluit op jouw wensen en bedrijf, betaal eenmalig via ideal en je bent direct klant bij FreshZZP.
Je kunt ons natuurlijk altijd contacten voor vragen of hulp bij je keuze.
Na inschrijving lopen de maandelijkse betalingen via automatische incasso.
2. Gegevens aanleveren
Nu je de keuze gemaakt hebt om klant bij FreshZZP te worden, is het belangrijk dat FreshZZP zo snel mogelijk beschikt over informatie, zodat we jouw boekhouding en administratie perfect in orde kunnen maken – en houden!
In stap 2 koppelen we jouw bedrijf aan onze boekhoudsystemen.
Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig van jou:
- Kvk nummer
- Omzetbelastingnummer
- Btw-identificatienummer
- Zakelijk bankrekeningnummer
- Zakelijk telefoonnummer en e-mailadres
Door deze gegevens in te voeren, heb jij een officiële administratie en kan de belastingdienst de aangiften die we voor je doen, in behandeling nemen.
Naast de administratie maken we een gebruikersaccount aan voor jou, waarmee je toegang krijgt tot de backoffice. Je kunt niets wijzigen maar wel alles inzien en volgen. We werken zo transparant mogelijk en tegelijk hoef je je geen zorgen te maken dat je iets fout doet.
3. App installeren en Introductie met FreshZZP team
Deze stap bestaat uit twee delen. Eén deel voer je zelf uit, één deel voor je uit samen met FreshZZP.
Zelf doen: App installeren
Download de Apps ‘Exact Online [MijnKantoor]’ en een authenticator app (bijvoorbeeld Google Authenticator) Omdat onze software beveiligd is, maakt deze gebruik van een twee-stapt-verificatie. Hier heb je de authenticator app voor nodig.
Je ontvangt van ons een email om jouw mailadres te bevestigen.
Nadat deze geverifieerd is ontvang je van ons een tweede mail.
Nu maak je een persoonlijk wachtwoord aan, waarmee jij kunt inloggen op je backoffice. Wij weten jouw wachtwoord niet!
Log in op de app en voer de code in die de authenticator geeft en je hebt toegang tot de gehele backoffice!
Samen doen: Bank koppelen
Het laatste wat we doen is de zakelijke bankrekening koppelen zodat FreshZZP alles voor je kan verwerken wat er op de bank gebeurt.
Mochten er activiteiten zijn geweest via je zakelijke rekening voor je klant werd bij ons, is dat geen probleem. We zorgen dat we samen de eerdere afschriften downloaden en toevoegen aan jouw administratie.
Iedere bank hanteert een eigen methode om deze stappen te voltooien.
Volledig digitaal
Alle bovengenoemde stappen kunnen op afstand uitgevoerd worden. We zijn flexibel in de manier van communicatie. Wil je klant bij FreshZZP worden via WhatsApp? Telefonisch? Teams? Prima.
Sommige ZZP ers lopen makkelijk door de bovenstaand stappen heen, anderen vinden het fijner om persoonlijke begeleiding te krijgen.
Of we je nu spreken via WhatApp, Signal, of Teams? We vinden het leuk je te ontmoeten!
Neem contact op met Danichy, zij zal je persoonlijk door de stappen heen begeleiden, zodat je daarna geen omkijken meer hebt naar je administratie en boekhouding! (Natuurlijk ook voor jou een mooi moment om vragen te stellen over alles wat je nog wilde weten over boekhouding en FreshZZP!)
Even Appen?
Wij regelen het voor je.