Jazeker, je kunt je ZZP Administratie service wijzigen wanneer je wilt. Sommige ZZP’ers vinden het prettig om bij de start zelf de inkomstenbelasting te regelen en beslissen later dat ze het toch liever uit handen geven aan ons. Anderen doen het juist andersom. Wat je ook kiest, je bent voor jezelf gaan werken om zelf beslissingen te kunnen nemen toch? Wij ondersteunen je!
Jazeker! Wij vinden het niet alleen belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook dat je tevreden blijft over hoe we voor jou ZZP Administratie uitvoeren. Als je niet tevreden bent, binnen twee weken na je aanmelding, laat het ons weten en je krijgt je geld terug. No Questions Asked.
Wij werken met ZZP’ers die alle administratieve taken aan ons uitbesteden. Ze informeren ons wie gefactureerd moet worden aan het einde van de maand, we beheren de openstaande posten. Ook al bieden we veel online dienstverlening, neem contact met ons op voor maatwerk, wij zijn er voor jou.
FreshZZP kent geen vaste contractperiodes, niet tevreden, laat het ons weten! Wij vinden het prettig om jouw boekhouder te zijn, maar als je dan nog steeds niet door wil, dan is er geen opzegtermijn. Vertel ons wie je nieuwe boekhouder wordt en wij zorgen dat alles netjes wordt overgedragen naar de nieuwe boekhouder en hopen je dan in de toekomst nog eens te horen.
Iedere klant krijgt 1 contactpersoon, met daarachter nog een vast contactpersoon als back-up. Uiteraard is het niet te garanderen dat je altijd dezelfde persoon spreekt, omdat ook wij te maken hebben met vakanties en vrije dagen van medewerkers. Onze medewerkers zijn zeer flexibel en proberen hun klanten zo goed mogelijk te helpen. Belangrijk is dat FreshZZP geen vaste kantoortijden kent. Wij rekenen op de relatie van ZZP’er en aanspreekpunt, zodat er een onderlinge samenwerking ontstaat en zij samen kunnen werken om de ZZP’er zo goed mogelijk te helpen.
Meld je aan door hierboven het pakket van je keuze aan te klikken en reken af via de webshop. Je betaalt de eerste maand vooruit, bij aanmelding. Zo dekken wij de tijd die we gebruiken voor het inrichten van jouw administratie en natuurlijk voor een kennismakingsgesprek. We bespreken de hele aanpak en zorgen dat je precies weet wat je van ons kunt verwachten, wanneer. Wil je gewoon starten en weet je wat je wil, start dan via de website zelf een administratie en wij nemen contact met jou op als het nodig is, bij vragen kun je ons altijd bellen of een bericht sturen.
Nadat je je eerste maand betaald hebt via de site, activeren we je abonnement. Elke maand wordt je abonnement automatisch verlengd en worden de kosten automatisch geïncasseerd van je rekening. Natuurlijk boeken we de factuur voor je in jouw administratie. Ook hier heb je geen omkijken naar.
FreshZZP werkt momenteel hard aan meerdere zaken om het de ZZP er nog makkelijker te maken. Zodra we zo ver zijn, hoor je dit natuurlijk direct van ons!